همراهی با مشتری
همراهی با مشتری
خط مشی این شرکت در هیچ زمانی صرفا فروش محصول به مشتری نبوده ,جهت رسیدن به هدف نهایی
که همانا راه اندازی واحد مربوطه میباشد را سرلوحه کارخود قرار داده است .
دراین راستا همواره برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان به منزله ضمانت و بیمه عمر شرکت بوده است .
تمرکز وتوجه ویژه به خواستهای مشتریان آگاهی و درک مشکلات اصلی صاحبان صنایع ,
انتقال حس مثبت به مشتری
با بروز دادن یک سری رفتارها می توانیم مشتری را مطمئن کنیم که ما به سخنان او گوش می دهیم
و بدین ترتیب حس مثبتی در او ایجاد کنم.
صداقت در بیان برای مشتری
در فروش صداقت اولین شرط است. جای هیچ شکی نیست که بزرگ ترین نشانه احترام به مشتری ، صداقت در بیان است.
وقتی بدانیم که هنر بزرگ بازاری امروز، «نگه داشتن مشتری» است نه «فروش محصول به او»،
متوجه اهمیت صداقت بیان می شویم.
مهارت انتقالِ درستِ اطلاعاتِ درست به مشتری
متاسفانه گاه دیده شده است که در پاسخ به اولین تماس مشتری با واحد فروش یا با طرح اولین سوالات او
از کارشناس فروش ، تنها بخشی از اطلاعات و ویژگی های مثبت محصول به او منتقل می شود تازه تری
به ذهنش می رسد، بخش دیگری از اطلاعات ارائه می شود. حتی گاهی تفاوت این دو بخش به حدی است
که مشتری احساس می کند اگر همه این اطلاعات را از ابتدا در اختیار داشت، تصمیم دیگری در مورد خرید می گرفت
تسلط بر دانش سیستمهای برودتی درکنار تجربه سالها کار و فعالیت شبانه روزی این شرکت
را به یکی از قطبهای این صنعت مبدل کرده است..
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
نظر به خطمش این شرکت مبنی بر رساندن مشتری به مقصد نهایی یعنی بهربرداری بهینه
از سرمایه گذاری انجام شده مشاورین وکارشناسان این شرکت آماده ارایه خدمات در کلیه
مراحل احداث و راه اندازی می باشند .
این مشاوره و پشتیبانی از مرحله پیش از ساخت سازه و قرار گرفتن در کنار شما جهت تهیه نقشه ای
متناسب با ملزومات استفاده از ساندویچ پانل و تاسیسات مورد نیاز شروع شده و در نهایت تا مرحله بهر برداری و حتی پس از ان ادامه دارد .
همراه مشتری از صفر تا صد پروژه
از صفر تا صد پروژه با شما هستیم و به انجام وظایف خود نسبت به مشتری پایبندیم .
ارائه بهترین کیفیت
درتلاشیم با مناسبترین قیمت بهترین کیفیت محصول ( ساندویچ پانل سقفی و دیواری ) را به مشتریان ارائه دهیم